Τρόποι Αποστολής

Α. Αποστολή με εταιρία ταχυμεταφοράς ( courier )

Η παραγγελία σας αποστέλλεται στη διεύθυνση που μας υποδείξατε κατά την παραγγελία σας με εταιρία ταχυμεταφοράς ( courier ). Η παράδοση της παραγγελίας πραγματοποιείται συνήθως από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες, από την ημέρα αποστολή των εμπορευμάτων, εκτός από ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές της χώρας οπού ο χρόνος παράδοσης φτάνει έως και 5 εργάσιμες ημέρες.

Σε περίπτωση που η περιοχή σας δεν εξυπηρετείτε μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών, θα παραλάβετε την παραγγελία σας από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία - ΕΛΤΑ.

Για συσκευές μεγάλου όγκου ( πχ. τηλεοράσεις, ψυγεία, κουζίνες, κτλ), η αποστολή γίνεται μέσω συμβατικής μεταφορικής εταιρίας (βλ παρακάτω).

Επίσης, υπάρχει επιβάρυνση για απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές (θα προηγηθεί τηλεφωνική ενημέρωσή σας).

Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%

Β. Αποστολή με συμβατική μεταφορική εταιρία.

Κατόπιν συνεννοήσεως μπορούμε να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που αγοράσατε με μία συμβατική μεταφορική εταιρία. Ο συγκεκριμένος τρόπος αποστολής αφορά κυρίως αντικείμενα μεγάλου βάρους ή όγκου.

Η ελάχιστη χρέωση αποστολής είναι 22,00 € και αφορά παραδόσεις σε πρωτεύουσες νομών, από εκεί και έπειτα αυξάνεται για παραγγελίες πολλών τεμαχίων και για παραγγελίες πολύ μεγάλου βάρους ή όγκου. Σε αυτή τη περίπτωση θα επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε σχετικά.

Ενδεικτικά αναφέρουμε πως η τιμή ισχύει για παράδοση στο πεζοδρόμιο ή μέχρι το σημείο που μπορεί να γίνει η εκφόρτωση των εμπορευμάτων από την μεταφορική. Σε περιπτώσεις όπου η συσκευή θέλετε να μεταφερθεί μέσα στο σπίτι θα πρέπει να μας ενημερώνετε για τις ειδικές συνθήκες (όροφος, ασανσέρ κλπ) ώστε να ενημερωθείτε για το τελικό κόστος μεταφοράς.

Δεν περιλαμβάνει μεταφορά διπλών ψυγείων (ψυγεία-ντουλάπες), χρήση ανυψωτικού μηχανήματος ή μεταφορά σε όροφο, όπου δεν υπάρχει ασανσέρ! Για τις περιπτώσεις αυτές, πρέπει να προηγείται συνεννόηση με το τμήμα πωλήσεων.

Γ. Παραλαβή από το κατάστημα της 5050 Μ. ΕΠΕ

Για να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα θα πρέπει πρώτα να κάνετε μια κράτηση για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν είτε τηλεφωνικώς είτε προχωρώντας σε ηλεκτρονική παραγγελία. Τα προϊόντα βρίσκονται σε συνεργαζόμενες αποθήκες όποτε ίσως να υπάρχει μια μικρή αναμονή 1-2 ημερών.

Δ. Κόστος μεταφοράς παραλήπτη

Προσοχή ο συγκεκριμένος τρόπος προϋποθέτει ότι έχετε συνεργασία ή έχετε συμφωνήσει για το κόστος των μεταφορικών με δική σας μεταφορική εταιρεία. Εμείς αναλαμβάνουμε να σας το παραδώσουμε δωρεάν στη μεταφορική της επιλογής σας, με προϋπόθεση ότι έχει έδρα στη Θεσσαλονίκη (περιοχή Σίνδου-Καλοχωρίου). Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης μία έως επτά ημέρες. Σε περίπτωση που αφορά μικρή συσκευή, μπορεί να γίνει αποστολή με courier της επιλογής σας με παραλαβή από το κατάστημά μας. Δεν ισχύει ο τρόπος πληρωμής με αντικαταβολή, η πληρωμή θα πρέπει να γίνει με κατάθεση σε τράπεζα ή με πιστωτική – χρεωστική κάρτα.

Ε. Δωρεάν αποστολή για την Θεσσαλονίκη:

Αφορά τις λευκές συσκευές με την παρακάτω ένδειξη (εξαιρούνται τα φουρνάκια – φούρνοι μικροκυμάτων - εστίες και οι απορροφητήρες).

 

Η παράδοση πραγματοποιείται στο πεζοδρόμιο ή μέχρι το σημείο που υπάρχει πρόσβαση  του αυτοκινήτου για την εκφόρτωση. Ενδεικτικά με κόκκινο πλαίσιο βλέπετε τις περιοχές που ισχύουν τα Δωρεάν μεταφορικά με τις προϋποθέσεις που αναφέραμε. 

Πως μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν;

Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση της κάθε αντιπροσωπείας. Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το επίσημο service της κάθε αντιπροσωπείας για να περάσει από έλεγχο η συσκευή. Αντικατάσταση συσκευής γίνεται μόνο εάν υπάρχει έγκριση από την επίσημη αντιπροσωπεία με χαρτί αντικατάστασης.

Την ευθύνη για την καλή λειτουργία του προϊόντος έχει η επίσημη αντιπροσωπεία και όχι η 5050 Μ. ΕΠΕ..

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ. Εάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε ζημιά στο προϊόν σας, μπορείτε να αρνηθείτε την παραλαβή του και να επιστραφεί πίσω στην 5050 Μ. ΕΠΕ,  ακολούθως θα σας αποστείλουμε νέο προϊόν. Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της Ιστοσελίδας της εταιρείας μας προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

• Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος με την προϋπόθεση ότι το ελάττωμα ή το χτύπημα θα αναφέρετε πάνω στο σχετικό Δελτίο Αποστολής και Φορτωτική και να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθώς επίσης να μην έχει πεταχτεί η αρχική συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία. Επίσης θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Π., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και να πλήρη τη συσκευασία του. Στην περίπτωση των λευκών συσκευών (όπως, ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες, πλυντήρια, κλπ) και των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την 5050 Μ. ΕΠΕ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας του πελάτη, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρείας μας και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την αγορά αλλιώς με έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας στείλει εγγράφως.

• Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος το οποίο δεν αναφέρετε πάνω στο σχετικό Δελτίο Αποστολής και Φορτωτική, η 5050 Μ. ΕΠΕ δεν θα προβεί σε επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος.

• Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην εταιρεία ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.

• Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα επιβαρύνουν τον πελάτη. Η επιστροφή χρημάτων δεν περιλαμβάνει τα έξοδα αρχικής αποστολής σε εσάς.

Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία. Κατά συνέπεια, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών (courier).

Σημειώνεται ότι για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος απαραίτητη είναι η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας RMA, την οποία είτε θα βρείτε αναρτημένη στην Ιστοσελίδα της Εταιρείας μας είτε μπορείτε να ζητήσετε από το τμήμα πωλήσεων.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνεται αποκλειστικά εντός 14 ημερών από την αναγραφόμενη ημερομηνία στο παραστατικό πώλησης.